Δεν φοβήθηκα την τελειότητα ποτέ , παρ΄ όλα αυτά δεν την αγγίζω.

Σελίδες

Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

Welcome Summer




Κατάλαβα πως το καλοκαίρι έφτασε όταν:
  • Άρχισα να ψάχνω να αγοράσω γυαλιά ηλίου.
  • Άρχισα να φοράω bronze πούδρες.(Που τελικά ούτε το Χειμώνα αποχωρίστηκα αλλά λέμε τώρα.)
  • Άρχισα γυμναστήριο.
  • Άρχισα να είμαι χαζοχαρούμενα αισιόδοξη χωρίς να υπάρχει λόγος.
  • Άρχισα να ξενυχτάω και να ξυπνάω με κέφι.(Μπορεί να μη φαίνεται το κέφι κάτω από τη κατσουφιασμένη και πρησμένη μούρη μου το πρωί στη δουλειά, όμως στο λόγο μου,νιώθω πολύ καλά.)
  • Άρχισα να παίζω Τζόκερ γιατί είναι η μόνη λύση το Καλοκαίρι εγώ και οι αγαπημένοι μου άνθρωποι να είμαστε συνέχεια σε μια παραλία.
  • Άρχισα να ομορφαίνω και σταμάτησα να τρώω τα νύχια μου.
  • Άρχισα να κοιτάω (και να δοκιμάζω)πέδιλα.
  • Άρχισα να αφήνω τη πόρτα του μπαλκονιού ανοιχτή.
Και τέλος, κατάλαβα για τα καλά πως το Καλοκαίρι ήρθε όταν συνάντησα την πρώτη πετούμενη-καρδαμωμένη-τεραστίων διαστάσεων κατσαρίδα να διασχίζει αμέριμνη το πεζοδρόμιο καθώς εγώ σαν γνήσια χαζογκόμενα ούρλιαζα και έτρεχα να αποφύγω το τέρας των υπονόμων.



3 σχόλια:

  1. ...πες μου ότι απ'τον Απρίλη μέχρι τώρα καλοκαιρεύεσαι ..... κανένα καινούργιο posting! Τι συνέβει; Γράφε.... κάποιος κάποτε θα τα διαβάσει. Αλλωστε λίγο πολύ όταν γράφουμε δεν μας νοιάζει ποιός/πότε θα τα διαβάσει, απλά να ελευθερώσουμε τις σκέψεις έχουμε ανάγκη. Γράααααααααααααφε...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Dear ginger!Είχα πολλές μέρες-ίσως και μήνες- να μπω εδώ μέσα..σήμερα ένιωσα την ανάγκη να μπω και βρήκα το σχόλιο σου-που παρεμπιπτόντως έκανες σήμερα- τυχαίο; Δεν νομίζω!
    Σ'ευχαριστώ για την προτροπή σου. Έχεις δίκιο σε όσα λες. Θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου αμέσως.Έχω ανάγκη να ελευθερώσω τη σκέψη μου πράγματι.
    Να είσαι καλά όπου κι αν είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λοιπόν θα σου πω κάτι που μπορείς να το διαπιστώσεις, ότι είχα πάρα πολύ καιρό να μπω στο blog σου και μπήκα σήμερα λίγα λεπτά πριν αλλάξει η μέρα και πάει 18 σαν μια αίσθηση μέσα μου με έσπρωξε να το κάνω. Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου χρόνια πολλά και υπέροχα γεμάτα με αγάπη, έρωτα, υγεία και ενθουσιασμό. Μου αρέσουν πάντα αυτά που γράφεις και νιώθω ότι πίσω από αυτά βρίσκεται ένας έξυπνος συναισθηματικά άνθρωπος γεμάτος καλοσύνη. Να είσαι πάντα καλά, ο θεός να σε ευλογεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή