Δεν φοβήθηκα την τελειότητα ποτέ , παρ΄ όλα αυτά δεν την αγγίζω.

Σελίδες

Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010

Λέει, λέει, λέει..

Ακούω διάφορα.
Να αρχίζω να φέρομαι καλύτερα στους ανθρώπους που αγαπώ και μ' αγαπούν λέει.
Να γίνω καλύτερος άνθρωπος, μπορώ κι άλλο λέει.
Να εκφράζω ελεύθερα αυτά που πιστεύω λέει,να μη στενοχωριέμαι με τους μαλάκες που συναναστρέφομαι, να μη τους παίρνω σοβαρά λέει.
Να αγνοώ τους κομπλεξικούς και αυτούς που προσπαθούν συνεχώς να μου μεταδώσουν αρνητική ενέργεια λέει.
Να κάνω οικονομία, να μη πετάω τα λεφτά μου από 'δω και από 'κεί λέει, έρχονται στενέματα λέει.
Να ξεβάφομαι καλά πριν κοιμηθώ, να προσέχω μη κάνω ρυτίδες λέει.
Να ελαττώσω το κάπνισμα, κάνει κακό σε όλα λέει, κι εγώ καπνίζω σαν φουγάρο.
Να σταματήσω να έχω φοβίες, άγχος και πάσης φύσεως αρνητικό συναίσθημα που με αποσυντονίζει , με αλλοιώνει και με χαλάει λέει.
Να συμμαζέψω λίγο το "ρημάδι" το δωμάτιο μου, που είναι σαν το Ζάρα Σάββατο μεσημέρι,παραμονή Πρωτοχρονιάς, λέει.
Να σταματήσω να τα αφήνω όλα για την τελευταία στιγμή, να αποκτήσω πειθαρχία λέει.
Να μην αργώ τις ταινίες στο video club, έλεος λέει.
Να σταματήσω να περνάω κρίσεις καχυποψίας, γίνομαι κουτοπόνηρη λέει.



4 σχόλια:

  1. Ολοι μας έχουμε τη δυνατότητα να επιλέγουμε είναι η δύναμη που μας έδωσε ο δημιουργός μας και η κάθε επιλογή που κάνουμε φέρνει μαζί της και αποτελέσματα. Εσύ ξέρεις καλύτερα Σε φιλώ και σου στέλνω την αποδοχή μου να είσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η δύναμη της επιλογής είναι όντως μεγάλη υπόθεση..
    Σε ευχαριστώ για τα ωραία σου λόγια, να είσαι κι εσύ καλά και να μας γράφεις τα ωραία σου κείμενα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή