Δεν φοβήθηκα την τελειότητα ποτέ , παρ΄ όλα αυτά δεν την αγγίζω.

Σελίδες

Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

Life planning vs arkoudaki


Είμαι το αρκουδάκι και είμαι καλά.
Και δεν θέλω εξυπνάδες.
Άλλο και τούτο πάλι σήμερα, να προσπαθούν μερικοί να σε πείσουν σώνει και ντε πως πρέπει να βάλω στόχο, να φτιάξω πορεία, να δώσω απάντηση για το πως θέλω να είμαι στα 40.
Και δεν σε ικανοποιεί η απάντηση "Θέλω να έχω μια όμορφη οικογένεια με άντρα και παιδιά που θα λατρεύω", όχι δεν σε ικανοποιεί εσύ θες κι άλλα, πρέπει λες να βάλω πρόγραμμα, να σχεδιάσω, να στρώσω έδαφος,να βάλω στόχους...
Άκου φίλε μου, πες με ανώριμη, πες με δειλή, πες μου ότι δεν έχω στον ήλιο μοίρα έτσι όπως πάω, όμως εγώ έτσι είμαι καλά.
Δεν γουστάρω τα προγράμματα.
Ναι εξυπνάκια, ίσως φοβάμαι κατά βάθος την αποτυχία..Βρε που σε βρήκαμε εσένα; Πως το κατάλαβες;Καλά εσύ έπρεπε να γίνεις ψυχολόγος με συγγράμματα όχι αστεία.
Για μένα φίλτατε, η ζωή καταντάει βαρετή αν ξέρω που θα πάω. Θες να φταίει η γενιά μου; Θες να φταίει ο τρόπος που μεγάλωσα; Θες η έλλειψη συγκέντρωσης στο σχολείο; Θες να φταίνε τα fridays που τρώω συνέχεια;
Δεν ξέρω τι φταίει..πάντως ένα θα σου πω..
Αν εσύ είσαι αυτός που τα ξέρεις τόσο καλά, και τα κατάφερε, αν εσύ τα είχες προγραμματίσει όλα και σου βγήκαν όπως τα φαντάστηκες στα 27 σου,αν εσύ είσαι το τρανό αυτό παράδειγμα και επαλήθευση της ζωής τότε σου 'χω νέα!
Δεν ψήνομαι καθόλου να γίνω σαν κι εσένα στα 40 μου. Χοντρός με μούσια και αποφθέγματα.
Εμένα η ζωή μου έμαθε μέχρι σήμερα πως όσο και να χτυπιέμαι από κάτω και να θέλω να φέρω τα πράγματα στα μέτρα μου, όλο και κάποια "έκπληξη" θα μου τα ανατρέψει όλα.
Και στη τελική αυτές οι εκπλήξεις όσο θλιβερές, τραγικές, ανυπόφορες ή ωραίες αν είναι μ' αρέσουν στο τέλος. Έχουν τη μαγεία τους. Αυτές θυμάσαι, αυτές περιγράφεις, αυτές σε διαμορφώνουν αυτό που είσαι.
Δεν μπορώ να γράψω σε ένα χαρτί και να το κολλήσω στο ψυγείο"27 Ιουλίου 2012 να παντρευτώ τον Μενέλαο που έχει λεφτά και θα φτιάξουμε το εξοχικό στη Κερατέα με άνεση".
Πλήττω.
Ξέρω που βαδίζω, και όπως λέει και το τραγούδι βαδίζω και παραμιλώ.
Θέλω να έχω την υγεία μου, εγώ και οι άνθρωποι που αγαπώ, και ο κόσμος όλος αν γίνεται.
Θέλω όπως σου ξανά είπα να κάνω μια όμορφη οικογένεια, σαν αυτή που έζησα εγώ και σαν αυτή που δεν έζησα εγώ. Και τα δύο.Μαζί.
Θέλω να έχω δουλειά, να μη πεινάω, να ζώ. Κι αν δεν καταφέρω να γίνω πλούσια, που προς το παρόν δεν με νοιάζει, (ή μάλλον με νοιάζει αλλά δεν έχω καμία όρεξη να βρω το τρόπο και ούτε να αφοσιωθώ σ' αυτό)δεν τρέχει τίποτα. Να ζω με αξιοπρέπεια, να έχω ένα ικανοποιητικό βοιωτικό επίπεδο ζωής.
Θέλω να έχω μια κοινωνική ζωή φυσιολογική, με τους λίγους ανθρώπους που δεν είναι οικογένεια αλλά εγώ τους νιώθω έτσι.
Θέλω να είμαι καλά μέσα μου, να νιώθω καλά με τον εαυτό μου και να μπορώ να κάνω καλά και τους άλλους. Αυτή είναι η ντόπα μου εμένα.
Σήμερα με τα μυαλά που κουβαλάω έτσι σκέφτομαι, σωστό λάθος δεν ξέρω. Θα μάθω. Θα δείξει..


2 σχόλια:

  1. Στη ζωή μας έχουμε πάντα το δικαίωμα της επιλογής, όταν εσύ νοιώθεις καλά με την επιλογή σου, κανείς δεν έχει το δικαίωμα να προσπαθεί να σε πείσει να αλλάξεις, απλά και μόνο γιατί βλέπει τα πράγματα διαφορετικά από εσένα...

    "Θέλω να με ακούς χωρίς να με κρίνεις
    Θέλω τη γνώμη σου χωρίς συμβουλές
    Θέλω να με εμπιστεύεσαι χωρίς απαιτήσεις
    Θέλω τη βοήθειά σου και όχι να αποφασίζεις για μένα
    Θέλω να με προσέχεις χωρίς να με ακυρώνεις
    Θέλω να με κοιτάς χωρίς να προβάλλεις τον εαυτό σου σε μένα
    Θέλω να με αγκαλιάζεις χωρίς να με κάνεις να ασφυκτιώ
    Θέλω να μου δίνεις ζωντάνια χωρίς να με σπρώχνεις
    Θέλω να με υποστηρίζεις χωρίς να με φορτώνεσαι
    Θέλω να με προστατεύεις χωρίς ψέματα
    Θέλω να με πλησιάζεις χωρίς να εισβάλλεις
    Θέλω να ξέρεις τις πλευρές μου που πιο πολύ σε ενοχλούν
    Να τις αποδέχεσαι και να μην προσπαθείς να τις αλλάξεις
    Θέλω να ξέρεις… πως σήμερα μπορείς να βασίζεσαι πάνω μου…ΧΩΡΙΣ ΟΡΟΥΣ (Χόρχε Μπουκάι)"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο αυτό που μου έγραψες...........
    Κακώς, αλλά δεν έχω διαβάσει Μπουκάι, όμως θα το κάνω ά-με-σα...
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή