Δεν φοβήθηκα την τελειότητα ποτέ , παρ΄ όλα αυτά δεν την αγγίζω.

Σελίδες

Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2010

Πρόβα νυφικού


Σήμερα με πήρε τηλέφωνο η κολλητή μου, πρόβα νυφικού λέει..
Πάγωσα για μια στιγμή, τη θυμήθηκα να κάνει φούσκες με BigBabol στα μούτρα των καθηγητών,να κάνουμε τζίνα στη πρώτη λυκείου και τώρα παντρεύεται.
Έτσι είναι αυτά, η δυναμική κάποτε, καπάτσα που δεν χαμπαριάζει, φίλη μου έγινε μια καλή νοικοκυρά, με το σπιτάκι της, τον αντρούλη της και τα κουζινικά της. Και φυσικά δεν έχω θέμα έγω με το γάμο, κάθε άλλο, απλά η συγκεκριμένη μου φίλη έγινε αυτό ακριβώς που δεν περίμενες ποτέ.
Πρόβα νυφικού λοιπόν. Κολωνάκι, έτοιμες να συγκινηθούμε, γιατί έχουμε δει πολλές ταινίες που οι φίλες κλαίνε όταν η κολλητή τους βάζει το νυφικό, ανεβήκαμε στον μεγάλο οίκο μόδας που λεγόταν Τασούλα, Σοφούλα, Πηγούλα ή κάτι τέτοιο.
Η πωλήτρια μας χάλασε κάθε σκηνικό που είχαμε φανταστεί, νυφικά άθλια, από ταφτά λέει, υπέροχο, λέει, να λαμπιρίζεις λέει, κορδέλες να πέφτουν από παντού λέει, 2.000 ευρώ το ενοίκιο λέει.
Εμένα μάλιστα δεν με συμπάθησε καθόλου καθώς πεταγόμουν συνεχώς στη προσπάθεια μου να σώσω τη φίλη μου που τη καταπίεζε κυριολεκτικά και μεταφορικά.
"Η κοπέλα που είναι κοντή δεν θα μπορούσε δυστυχώς να βάλει τέτοιο νυφικό, πολύ ωραίο σώμα δε λέω, όμορφη δε λέω αλλά κοντή."
Εγώ ήμουν η κοντή(1.67).
Τάχα μου με έβαλε εμένα στη θέση μου. Έτσι, μου την είπε για να το βουλώσω.
Δεν ήξερε η κουτή ότι μπορεί να χαμογέλασα ευγενικά και να μην είπα τίποτα αλλά θα την έκραζα στο Βlog μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου