Δεν φοβήθηκα την τελειότητα ποτέ , παρ΄ όλα αυτά δεν την αγγίζω.

Σελίδες

Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010

Η κοντή με το λίπος


Σήμερα πήγαμε σε ένα άλλο οίκο νυφικών, πιο χλυδάτο, χειροποίητα χαλιά, ξύλο παντού, νυφικά και κακό, η σχεδιάστρια έδειχνε κομψή κυρία, απ'τις παλιές τις σχεδιάστριες που δείχνουν να ξέρουν καλά τη δουλειά τους, από εκείνες που μιλάνε με την καρφίτσα στην άκρη του χειλιού τους.Αυτό βέβαια δεν λέει πολλά, κι ο κυρ Μήτσος απ' το καφενείο έχει εξασκηθεί να μιλάει με την οδοντογλυφίδα στα χείλη..
Τέλος πάντων η σχεδιάστρια μας εξυπηρέτησε και με το παραπάνω αφού μας εξήγησε ότι ό,τι ζητάμε είναι εκτός μόδας και είναι κρίμα να φορέσουμε νυφικό που φοριόταν 5 χρόνια πρίν, αυτή δεν είχε βέβαια πρόβλημα, απλά για να μην είμαστε μπανάλ το έλεγε, όχι γιατί δεν είχε τίποτα απ' αυτά που ζητούσαμε.
Αφού λοιπόν γκρέμισε κάθε εικόνα απ' αυτά που είχαμε ονειρευτεί κι αφού ξερίζωσε τις εικόνες που είχαμε από κοριτσάκια για τα νυφικά φόρτωσε την κολλητή μου με δαντέλες, με ταφτάδες, με τούλια, μετάξια και οργάντζα και μας την έφερε να τη θαυμάσουμε.
Εγώ φυσικά είπα πάλι τη γνώμη μου.Την ευχαρίστησα που μας έφερε ένα νυφικό που δεν είναι παλιομοδήτικο αλλά έχει επάνω ένα χαρακτηριστικό από κάθε τάση της μόδας για τις τελευταίες 2 δεκαετίες τουλάχιστον.
Αυτό που έφταιγε ήταν ότι η φίλη μου είχε μερικά κιλά παρά πάνω, κατά τη γνώμη της, γι΄αυτό δεν "έδειχνε" το νυφικό. Μετά το άγριο βλέμμα της φίλης μου διόρθωσε:"Και ποιος δεν έχει άλλωστε λίπος επάνω του;"
Και ποιος δεν έχει;;;
"Ακόμα και το κοριτσάκι που φαίνεται αδύνατο έχει λίπος επάνω του."(εγώ πάλι το κοριτσάκι)
Σύμφωνα με τις 2 πρόβες νυφικού είμαι κοντή, αδύνατη με λίπος.
Η αυτοπεποίθηση μου κρατάει γερά πάντως. Δεν λέει να πέσει. Ηθικό ακμαιότατο.
Αυτή την εβδομάδα έχουμε 3 πρόβες νυφικών.
..θα φάω πολύ ξεφτίλισμα το νιώθω..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου