Δεν φοβήθηκα την τελειότητα ποτέ , παρ΄ όλα αυτά δεν την αγγίζω.

Σελίδες

Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2010

Photoshooting


Θεέ μου προφύλαξε με από την πολυσχιδή προσωπικότητα που έχω.
Προστάτεψε με από τις καλλιτεχνικές μου αναζητήσεις.
Δώσε μου φως να μη χαλάσω μια περιουσία αγοράζοντας φωτογραφική μηχανή.
Και να πεις ότι δεν το ήξερα..από τα μαθήματα φωτογραφίας σκεφτόμουν να τα παρατήσω όλα, να κρεμάσω μια φωτογραφική στο λαιμό και όποιον πάρει ο φακός. Ευτυχώς ο καθηγητής φρόντισε να με ξενερώσει αφού κάναμε ίσα με 7 φορές επανάληψη για τα διάφραγματα, τον φωτοφράκτη και τις ταχύτητες ..
Σήμερα όμως το μικρόβιο το ξανακόλλησα..δεν ήταν να με βάλεις σε στούντιο, να μου δώσεις φώτα και φακό και να με αφήσεις να δημιουργήσω..πάει τα μυαλά μου ξαναπήραν αέρα.
Η αλήθεια είναι ότι στη φωτογραφία μπορώ να γίνω πολύ καλή και το λέω χωρίς ίχνος έπαρσης.Το΄χω πως να γίνει;
Νομίζω πως προτιμώ περισσότερο να είμαι πίσω απ' το φακό παρά μπροστά. Δεν λέω, και στις 2 περιπτώσεις ικανοποιώ τη "ψυχούλα"μου (που λένε και οι καλλιτέχνες), όμως πίσω απ' το φακό γουστάρω με τρέλα.
Ποιος ξέρει;
Μπορεί μια μέρα να κατασταλάξω κάπου, να βρω που ανοίκω, να βρω τι μου ταιριάζει..
Ίσως να κατασταλάξω και μετά να βαρεθώ..κλασικά.



1 σχόλιο:

  1. πόσο καλά νοιώθω την τρέλλα που περιγράφεις... ευχαριστώ το καλό Θεό που μας έδωσε την ψηφιακή φωτογράφιση αλλιώς είτε η Kodak είτε η Agfa θα μου είχαν κάνει άγαλμα για να μην αναφέρω τα φωτογραφία αφού εμφάνιση μόνη μου δεν θα έκανα. Πάντα κολυμπάω ανάμεσα σε μιά Nikon μιά Canon μιά Olympus. Οπως το λές> την τελειότητα δεν την ακουμπάω αλλά μιά τελειομανία την έχω. Πρόσεχε, θα σε παρακολουθώ γιά να δώ τι θα μου συμβεί ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή