Δεν φοβήθηκα την τελειότητα ποτέ , παρ΄ όλα αυτά δεν την αγγίζω.

Σελίδες

Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2010

Οι μικρές μου πολυτέλειες


Στην εποχή μας όσο και να δουλεύεις για να πιάσεις τη καλή πρέπει να σου κάτσει μια κληρονομιά, να κερδίσεις το λόττο ή να κάνεις καμιά καλή αρπαχτή. Αυτά τα "Δούλεψα απ' το μηδέν και τα κατάφερα" ή τα "Δεν είχα στον ήλιο μοίρα αλλά με σκληρή δουλειά αγόρασα ένα σπίτάκι, έφτιαξα και ένα εξοχικό και Δόξα Τω Θεό" ξέχασε τα.
Δουλεύουμε για να επιβιώσουμε. Άν δεν έχεις ένα σπρώξιμο (οικονομικό) απ' την οικογένεια, μια στρωμένη δουλειά και αν απλά είσαι υπάλληλος με 800-1.000 ευρώ δεν έχεις κάνεις προκοπή.
Γι' αυτό κι εγώ, μιας και κατάλαβα πως πλούσια δεν θα γίνω, προσπαθώ να μου χαρίσω μικρές πολυτέλειες μέσα στην καθημερινότητα μου.
ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ Νο 1. Κάθε πρωί στη δουλειά αγοράζω ένα καφεδάκι freddo 2,20.(2,20x20μέρες του μήνα=44 ευρώ/μήνα)
ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ Νο 2. Μια φορά τη βδομάδα πάω κομμωτήριο και χτενίζω τα μαλλιά μου. (Με τη συμβολική συμμετοχή του Ηλία-κομμωτή που μου κάνει μια έκπτωση 15%)17x4=68 ευρώ/μήνα.
ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ Νο 3. Αγοράζω κάθε μέρα ένα πακέτο τσιγάρα. 3,20x30=96 ευρώ/ μήνα.
Δεν θα τα βάλω με τη χώρα, με τη κυβέρνηση, με το μπουρδέλο-κράτος κλπ. Τα ξέρουμε, τα ζούμε, τα λέμε στους ψυχαναλυτές μας.Προσπαθώ να βλέπω τα πράγματα αισιόδοξα και να είμαι ευχαριστημένη με το freddo μου κάθε πρωί. Πίνω το freddo, κάνω ένα τσιγάρο,χαϊδεύω τα καλοχτενισμένα μου μαλλιά και είμαι ευχαριστημένη.
Στις πολύ δύσκολες φάσεις, στις κρισάρες δηλαδή, αγοράζω κάτι από το zara με 30 ευρώ.
Κατά τα άλλα στην Ελλαδίτσα μας έχουμε τον ήλιο, τη Θάλασσα και το πολιτισμό μας.
Είμαι πολύ ευτυχισμένη που βλέπω τον ήλιο απ' το παράθυρο του γραφείου, που απολαμβάνω τη θάλασσα 7 μέρες το χρόνο και που στο σχολείο μάθαινα αρχαία ελληνικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου