Δεν φοβήθηκα την τελειότητα ποτέ , παρ΄ όλα αυτά δεν την αγγίζω.

Σελίδες

Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

Things to do today


Δευτέρα σήμερα,καλή εβδομάδα λοιπόν.
Σαν αισιόδοξος άνθρωπος που είμαι να πω ότι σε 5 μερούλες είναι πάλι σαββατοκύριακο, σε ένα μήνα σχεδόν Πάσχα και σε λίγα χρόνια η σύνταξη.
Επιτέλους βλέπω τα πρώτα σημάδια της Άνοιξης. Ο Φλεβάρης κι αν φλεβίσει καλοκαίρι θα μυρίσει- που λέει και η γιαγιά μου.
Συνεχίζω να γράφω σ' αυτό το Blog και έχω την ψευδαίσθηση ότι καλύπτω έτσι την ανάγκη μου για μια "μυρουδιά"-που λένε και οι κουλτουριάρηδες- δημιουργικότητας.
Πιστεύω πως έπρεπε να εργάζομαι στο χώρο της μόδας ή της επικοινωνίας ή έστω του hondo center, παρ' όλα αυτά για κάποιο ηλίθιο λόγο η ζωή με προτιμάει σε ένα γραφείο να ασχολούμαι με excel και λογαριασμούς.
Μια φίλη μου από το Βερολίνο ανέβασε φωτογραφίες στο facebook από new zealand..ζήλεψα μια ιδέα.
Ξαναδιαβάζω αυτά που γράφω και συνειδητοποιώ πως δεν έχω ίχνος ειρμού στη σκέψη μου..σήμερα!
Δε βαριέσαι;..και τι μ' αυτό;
Εδώ δεν έχω ειρμό στη ζωή μου, στο Blog θα έχω.
Άσχετο, (όπως όλα άλλωστε) αλλά το μπέζ μου πάει πολύ τελικά. Κάποτε πίστευα πως με χλομιάζει και πως δείχνω άτονη, τελικά όμως μου πάει πολύ.
Τυχαίνει στη ζωή πράγματα-καταστάσεις και άνθρωποι που νομίζεις πως δεν σου πάνε, πως δεν σου ταιριάζουν να σου πηγαίνουν πολύ τελικά..






4 σχόλια:

  1. Μετην τελευταία σου πρόταση συμφωνώ μέχρι θανατου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου έκανες ποδαρικό!!!Το πρώτο μου κόμεντ!Ζω μεγάλες στιγμές(πολλά θαυμαστικά)
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μην ανησυχείς σιγα σιγά θα σε μάθουν!
    Καλή αρχή με πολλά πολλά comments και φίλους διαδικτιακούς!
    Σματς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ γλαυξdarling!

    ΑπάντησηΔιαγραφή